joi, 15 septembrie 2011

9 offff

Mai aveam 12 zile de vara.
Nu prea aveam chef sa ies din casa  dar ma striga Andy.I-am zis a ies.
-Ce faci?ma intreaba el cu ochi mari
-Bine.De ce?ii spun linistita
-De ce ai plecat  din BOT?
-Ma plictiseam!
 Se uita la mine neinrezator pentru ateva momente.Ne asezam pe banca ii arat un fel de cod pe telofon adica a 2 b 22 chesti...Dupa e invata il scriu :4448444062444023882224440264446683303.330222.26630337772606444222444 Iti mai adui aminte de cand eram misi spre surprinderea mea zice...Da.Dupa iesi Cristi si am stat cu ea.
Dupa un timp zice sa mergem in bot zi hai ma duc o intreb pe mama zie sa imi iau palarie.
Paturile erau puse pe iarba si ne asezam Cristi, Tabi si Marian se jucau ma intind si el la fel dupa un moment imi ia palaria,i-o iau inapoi,mi-o ia iar dupa il bat cu palaria in cap.Ma lasa dupa imi ia palaria si fuge doar ca sa vin dupa el.Intu in joc poate vi se pare stupid dar eram in al nou-lea cer.Dupa e i-o iau ne linistim stam si ascultam muzica.El facea glume eu radeam....
La un momentdat apare Mari imi venea sa ii arunc cu ceva in cap.Vine ea cu telefonul si se flutura si ca toate maimutele toti venira sa stea langa ea.Dupa vre-o 10 minute pleaca  Andy ca sa pipereze sitotia zice mai stai mai stai nu pleca acum Crisi si ea la fel da cine pana mea era ea?

4 pareri:

Anonim spunea...

Foarte frumos...chiar imi place:D
App....scz, dar de abia acum am citit...poti sa folosesti si tu idiot in serie dak vrei. Scz ca nu ti-am raspuns dar de abia azi am vazut...:)
Te pwp:*

Apy spunea...

mersi la dublu :)

Luli spunea...

:)) Ce frumos.

Andreea spunea...

beauty:)):x

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design