luni, 31 octombrie 2011

blog money 3

cred ca daca ati cititi aici asta inseamna ca sunteti curiosi in legatura cu postarea anterioara da e in legatura cu blog money ce am uitat sa mentionez e ca mai multi bani castigi pe campani pe postarea asta s-ar putea sa primesc 30 lei minimul e 25 dar nu cred ca o sa-mi dea ca am cam copiat de pe site ce trebuia sa scriu nu prea ma pricep la engleza si na eu trebuia sa fac la fel ca cea de pe  site. Blog maoney inca imi e de folos cel putin nu ma umple de reclame si prosti.deci acum cand am gasit o campanie vi-l recomand dar va trebuie multe campanii.Osa va tin la curent :) la propriu si la figurat.

2 pareri:

Suflet de curva spunea...

materialisto :)))

Apy spunea...

nici chiar asa sunt unii care cer 75 de lei deci iti dai seama :))

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design