duminică, 11 decembrie 2011

Despre iarna

O fi iarna geroasa da e si frumoasa.Fara iarna nu e primavara adik ziua mea :)). Fie iarna inghetata dar e iubita si nunumai pentru cadouri cipentru iubirea din acest anotimp.De ce iubim iarna pentru ca e magica!? We love winter! Noi iubim iarna pentru peisajele magnifice!

4 pareri:

roscata din vis spunea...

pentru ca ...iarna vine mosu'

Just M. spunea...

Ar fi si mai bine daca ar si ninge <3

Madeline spunea...

vreau sa ninga :|
ar fi tare sa facem o postare..in care sa spunem toti cum este timpul la noi in oras.. fiind din parti diferite ale romaniei, mi s'ar parea interesant

Tipa Zet spunea...

mie nu imi place iarna:)..Imi place Craciunul(cred :)) )

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design