luni, 5 decembrie 2011

Imi pare rau

Imi pare rau sa va anunt ca s-ar putea sa ma opresc din scris(nu cred ca ar fi o tregedie pentru ca sunt doar 3-4 oameni care ma mai urmaresc si comenteaza) nu va dura mult aceasta pauza cred ca o luna 2 poate 3 sau chiar mai putin in ori ce caz vreo 5-6 zile minim deci nu va astepteti la o revenira super rapida.Imi pare rau ca am dat vestea de Mos Nicolae :( dar cum spuneam si in paranteze nu va fi o tregetie.Multumesc celor care se mai intorc din cand in cand pe blog sa vada daca am scris.

5 pareri:

Goda spunea...

Imi pare rau ca ai luat aceasta decizie, e adevarat eu nici nu iti stiu blogul de prea mult timp si in ultimul timp sunt si destul de ocupar...gandeste-te ca poate si altii sunt la fel. Nu tre sa te superi din cauza asta, totusi ai o vechime si multe postari :) Daca chiar ar fi sa ei o pauza ar fi mai bine dupa anul nou, parerea mea. App facem schimb de bannere?

Luli spunea...

:) Pacat.
Cred ca ai motivele tale...
Dar ne frangi inima =((

Tipa Zet spunea...

Sper ca vei reveni repede

Deea spunea...

:( SIncer nu imi place aceast postare adica conteaza macar pentru noi.!

Geoo;x spunea...

nuuuuu!! dc???

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design