joi, 26 ianuarie 2012

320 de pisici negre de Rodica Ojog-Brasoveanu


320 de pisici negreMelania Lupu evadeaza spectaculos din penitenciar. Nu ca sa tricoteze la gura sobei.
Englezul Ned Morton, "escrocul secolului" in fisele Interpolului, soseste la Bucuresti. Nu ca investitor.
Gino subtilul, spargator talentat din Neapole, impreuna cu Ingrid, o hoata cu stil din Frankfurt, vin in Romania. Nu ca turisti.
Noapte, cimitirul Bellu. Langa un ...

9 pareri:

Raisa spunea...

Pare foarte interesant..:)

Only Books spunea...

De cand nu am citit un roman politist! Nu am incercat-o pana acum pe Agatha Christie a Romaniei(Rodica Ojog-Brasoveanu), dar cand incep, asta o sa fie prima carte!:)

Dee.

Madeline spunea...

mi se pare destul de interesant <3

Rosaline spunea...

oh dar iubesc cartea asta! am citit-o acum 2 ani pe nerasuflate si m-am amuzat teribil. O recomand cu drag.

Koky spunea...

pare interesanta si imi place si coperta

Unknown spunea...

Intotdeanua mi-a placut acesta autoare.

Iulya Elena spunea...

Chiar ma tenteaza cartea asta.:X

Anonim spunea...

Nu imi plac deloc cartile politiste! Nu sunt deloc fan al genului! :(

Law spunea...

ce-mi place titlul,chiar ma tenteaza povestea:>

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design