sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Leapsa (2)

Multumesc de leapsa Deea
Daca ai as fii un animal .....as fi ghepard.
Daca as fi o creatura mitica.....as fi un vampir.
Daca as fii o floare .....as fii o lalea rosie (simbolizeaza iubire vesnica).
Daca as fi un lucru....as fi o chitara, laptop sau o carte .
Daca as un articol vestimentar.....as fi tricou(de fete).
Daca as avea 25 de ani ....cred ca as publica o carte :)).
Daca as putea merge in viitor sau trecut as merge in....trecut si viitor.
Daca as fii presedinte....as face scoala mai buna, nu as fura si o tara mai buna dc nu.
Daca as fii o cantareata...as fii fericita :)).
Daca as merge la un concert acela ar fii....al Rihannei.

Dau leapsa tuturor, daca nu o aveti deja stiu ca Deea atrimis-o celor care voiam eu sa le-o trimit :)

5 pareri:

Iulya Elena spunea...

Dragute raspunsuri...a sa completez si eu leapsa..:X

Law spunea...

si eu as fi vampir cu siguranta pentru ca imi place sa musc mult:))

Koky spunea...

poate o voi completa si eu

Unknown spunea...

Imi place Leapsa.

Anonim spunea...

Super leapsa! Cat de draguta! <3

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design