duminică, 22 ianuarie 2012

poezie


Minciuni


Glumim,mintim
Dar,nu ne dam seama ca ranim,
Au fost minciuni
Si vor fi
Lucrurile nu se schimba. 
Sunt fel de fel de oameni
Ei cu siguranta au mintit
Tu poti spune
Ca nu ai facut-o?
Ei bine daca ai spune nu
Atunci poate ai pacalit?
Nu ne putem schimba
Asa suntem noi,oameni
Mintim,pentru ca trebuie?
Sau pentru ca vrem?
Acum depinde daca recunosti.
Sa mintim nu e bine, 
E ca un drog...
Daca te drghezii cu minciuna,
O vei mai face!
Eu,nu pot spune
Ca nu am mintit
Ba chiar va recunosc,
Ca am facut-o!
Si sunt convinsa 
Ca o voi face incontinuare.
Dar parerea de rau 
Ma va bantui mereu!

6 pareri:

Luli spunea...

"Dar parerea de rau
Ma va bantui mereu!" sunt cele mai frumoase si adevarate versuri!:)

Koky spunea...

de acord cu Tadotakii, mai pute si tu niste poezii, ganduri ceva

Unknown spunea...

Draguta poezia...

Iulya Elena spunea...

Imi place foarte tare...
chiar ai talent:)

Anonim spunea...

Tu ai scris-o? WOW! Ce talentata esti! Si eu mai scriu poezii, doar in starile proaste insa! :))

Law spunea...

glumim,apoi mintim intr-adevar...
scrii fooarte frumos:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design