marți, 7 februarie 2012

Jurnalele Vampirilor-Reuniunea la bravo azi


Nu uitati ca azi apare ultimul volum din seria “Jurnalele Vampirilor-Reuniunea” impreuna cu revista Bravo Girl,la pretul de 11 lei.
DRAGOSTEA POATE SA UCIDA O noua amenintare s-a ivit in Fell’s Church– un alt spirit malefic dezlantuit. Bonnie, Meredith si Matt, impreuna cu Stefan si Damon, isi unesc fortele pentru a infrange, cu ajutorul Elenei, acest inamic nevazut. ELENA Revine din lumea mortilor pentru a recrea puternicul trio al vampirilor. STEFAN Chemat de catre Elena, isi tine promisiunea facuta si lupta impotriva celui mai inspaimantator rau cu care s-a confruntat vreodata. DAMONAlaturandu-se fratelui pe care odinioara il socotea dusman, se bate cu aceasta noua oroare cu forta, viclenie si farmec mortal.

8 pareri:

Alex spunea...

O daaaa:x. L-am luat >:).
Imi place la nebunie >:D<.

Luli spunea...

L-am luat:X:X:X!!!!

Vampire Diaries spunea...

A fost geniala cartea!

http://vampire-diaries-fan.blogspot.com/

Anonim spunea...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=413004812051070&set=a.411181278900090.102031.337112529640299&type=1&theater
Daca ii iubesti pe Nina si Ian ;;)
Te rog, am nevoie de like-ul tau.

Koky spunea...

eu le-am luat asa ca yeye

Anonim spunea...

O carte superba, magnifica, geniala! Eu o am in harcover! :)

Iulya Elena spunea...

Am luat-o si eu si cu toate ca o citisem...si clar o recitesc:)

Unknown spunea...

Frumos.

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design