miercuri, 15 februarie 2012

NU RATA EDIŢIA DE CHIOŞC CERCUL SECRET DE L.J. SMITH



Începand din 28 februarie 2012 puteţi achiziţiona volumele 1, 2 şi 3 din acestă serie împreună cu revista BRAVO
Preţ excepţional: 10,99 lei!
O fascinantă poveste despre iubire, mistere întunecate şi puteri supranaturale
Începând din 28 februarie puteţi achiziţiona RITUALUL – cartea întâi din seria CERCUL SECRET de L.J. Smith împreună cu revista BRAVO.
Iar din 13 martie, CAPTIVA – cartea a doua din seria CERCUL SECRET de L.J. Smith împreună cu revista BRAVO.
În data de 27 martie apare PUTEREA – cartea a treia din seria CERCUL SECRET de L.J. Smith împreună cu revista BRAVO.
Serialul Cercul Secret (The Secret Circle) are la baza seria cu acelaşi nume scrisă de L.J. Smith şi este difuzat din toamna lui 2011 la CW TV.

4 pareri:

giorgiana spunea...

le-am citit pe toate...m-au surprins placut...nu prea-mi placuse cum a scris jurnalele

Koky spunea...

le-am luat dar nu le-am citit :)))

Anonim spunea...

Mi le-am cumparat! Giorgiana, nu inteleg de ce nu iti plac Jurnalele Vampirilor! :( Sunt absolut geniale! Ma rog, doar primul ciclu! :D

Unknown spunea...

Si eu la fel ca si Koki.

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design