duminică, 18 martie 2012

Intrebare :))

Sa mai pun următorul cap din Jenny?

8 pareri:

Alex spunea...

Ce intrebare :-w. Normal ca da !:x

Iona spunea...

de ce nu?:))

Anonim spunea...

Posteaza-l! The show must go on!

si apropo, am aici un concurs si mi-ar face placere sa participi, daca vrei, bineinteles :)

http://vicky-onsummer.blogspot.com/2012/03/concurs-libris.html

Andreea spunea...

Da pai, logic! Fac si eu ca Ioana, de ce nu? :))..normal..il astept de muuuuuuult timp:-w.

giorgiana spunea...

sper sa continui povestea ta...

Koky spunea...

imi pare rau ca sa termina dar ma bucur ca ai inceput un alt fic

Anonim spunea...

Ooo, nu am citit nimic din Jenny! Sorry! :(

Unknown spunea...

Normaaal.

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design