miercuri, 14 martie 2012

Precomanda CHIMIE PERFECTA de Simone Elkeles

http://www.ledabooks.ro/Chimie_perfecta/ 

6 pareri:

tumbilik spunea...

Ce as vrea sa am niste bani sa-mi iau cartea :(

giorgiana spunea...

o am si pe asta....am facut schimb de carti si am reusit s-o am in biblioteca...merita

Koky spunea...

nu o am dar o vreau :))

Anonim spunea...

Nu o am, insa as vrea-o pentru ca am auzit numai pareri bune despre ea! Ma deranjeaza putin coperta, era mai bine daca era toate neagra! :(

Geoo;x spunea...

Sincer, as vrea sa o cumpar, insa nu se afla pe lista de prioritati!

Unknown spunea...

Cred ca e frumoasa cartea!!

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design