joi, 22 martie 2012

Precomanda

http://www.ledabooks.ro/Evernight/
Precomanda Evernight cu 25% reducere si transport gratuit

4 pareri:

Koky spunea...

nu mi sa parut ff interesanta cartea

giorgiana spunea...

n-am luat-o..nu mi s-a parut chiar interesanta

Anonim spunea...

Nici eu nu mi-am cumparat-o! Nu este atat de tare. Nici coperta nu iese cu nimic in evidenta! :(

Unknown spunea...

Este superba cartea.Trbuie s-o cititi.

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design