joi, 19 aprilie 2012

Precomanda Uneori, sub clar de luna

Aici

5 pareri:

Koky spunea...

Ar fi fost frumos sa fi precomandat si eu :))

giorgiana spunea...

n-am luat-o.am citit primul volum si nu m-a tentat sa iau si vol. 2

Anonim spunea...

Am citit primul volum si a fost absolut superb! :) Al doilea insa e prea mic, e doar o povestioara ca sa ii spun asa. Vreau sa raman in minte cu finalul primei parti! LOVE pana la capat!

Geoo;x spunea...

Am citit toata seria ( 1-2) si debia astept 3!

Law spunea...

daca apare cu bravo,sigur mi-l iau..

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design