vineri, 11 mai 2012

PRECOMANDA

http://www.ledabooks.ro/Spulbera-ma/

5 pareri:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Must have it :X

Koky spunea...

Spulbera-ma, o carte pe care o am in mijlocul listei :)) nici eu nu stiu de ce:))

giorgiana spunea...

am luat-o si a fost absolut superba...mi-a placut muuuult

Anonim spunea...

Nu am citit-o, insa o voi face curand! Ce sa mai, o coperta spulberatoare! Sa o vedem pe cea a vol. 2, daca o vor schimba!

Law spunea...

trebuie sa mi-o iau in curand:)

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design