vineri, 22 iunie 2012

Vacantaaa

Pentru unii vacanta a inceput de azi, OFICIAL, nu s-au mai dus deloc la scoala!!!
Eu azi am fost pentru premiere, asata inseamna ca de maine OFICIAL am luat vacanta !!!!
Summer Love!!!!
Cred  ca poza asta am facut-o din iarna, asa de mult o asteptaaaammm (pe doamna vara)!!!
OFICIAL MI-E BINE!!!
VARA VIN CU TINE!
DUMA SI PE MINE
LA MARE, ACUM CU TINE!!!
Stau singura, pe canapea, cu gandul la ea
Poate o suna!
Hei vara vino incoa
Ma, cum ai putut ma, sa o lasi sa plece?
Cand tu o iubesti si ea te iubeste?!
Pai, a plecat
Pe noi ne-a lasat!!!
ta di da da, ta di da da, da da
OFICIAL MI-E BINE!!!

Vacanta placuta tuturor!!!
O,  si nu uitati ca vara asta blogul implineste 1 AN!!!

9 pareri:

Hellen spunea...

o vacanta fericitaaaa!! si la multi ani pentru aniversarea blog-ului tau!

Geoo;x spunea...

cat ma bucuuuuuuur ca am scapat de scoalaa!! parca nu mai venea odata vacantaaa astaa!! sper sa te distrezi varaaa astaa! eu unaa...pfff...party all night!!:)):D

tumbilik spunea...

Vacanta fericita si tie Apy, si imi place ce ai facut cu melodia :)))

Koky spunea...

Abia asteptam vacanta!!!

Tipa Zet spunea...

Hmm..Eu astept vacanta doar de vreo luna sau doua..
Vacanta placuta tuturor;))

Anonim spunea...

http://luckybooks12.wordpress.com/2012/06/24/interviu-cu-jessica-e-subject-giveaway/ Premii instant . Te invit sa te inscrii

giorgiana spunea...

si eu vreau vacanta////dar sper macar la un mic concediu

Anonim spunea...

Multumim, sigur o sa avem o vacanta placuta! Si La multi ani blogului inca de pe acum! :)

Geoo;x spunea...

La multi ani de pe acum si vacanta placuta!

Trimiteți un comentariu

Mă bucur că te-ai gândit să lași un comentariu, aștept cât mai multe păreri.

Citeşte. Numai citind mereu creierul tău va deveni un laborator nesfîrşit de idei şi imagini. - Mihai Eminescu

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design